Arquivo de notícias

11/11/2015

MAHLE lança Filtro BLINDAGUA

Limeira, 11 de Novembro de 2015 – MAHLE apresenta o Filtro BLINDAGUA, um novo conceito para a separação mais eficiente de água e diesel e uma alternativa Premium para o mercado.

09/16/2015

MAHLE Press release IAA Frankfurt 2015

Stuttgart, September 16, 2015 - MAHLE press releases from IAA Passenger Cars in Frankfurt:

09/07/2015

MAHLE surpasses own targets in first half of 2015

Stuttgart/Germany, September 7, 2015 — In the first half of 2015, the MAHLE Group achieved sales of EUR 5.53 billion and has thereby grown by 12.5 percent compared with the same period in the previous year. At EUR 324.5 million, earnings before interest and taxes (EBIT) are also 17.2 percent above the previous year’s value. The EBIT margin rose to 5.9 percent.

04/30/2015

Informativo de imprensa sobre o desenvolvimento do Grupo MAHLE em 2014

Stuttgart/Alemanha, 30 de abril de 2015Em 2014 a MAHLE gerou vendas de aproximadamente 10 bilhões de euros. Este crescimento, de cerca de 43%, foi em grande parte devido à inclusão, pela primeira vez por um ano inteiro, das atividades do Grupo MAHLE Behr.

12/16/2014

Change to senior management at MAHLE

Stuttgart, December 16, 2014 – The Supervisory Board of MAHLE GmbH has appointed Wolf-Henning Scheider as new Chairman of the MAHLE Management Board with effect from July 1, 2015. He will join the MAHLE Group on April 1, 2015, and will initially assume the role of Vice Chairman of the Management Board.